16 Eylül 2010 Perşembe

Mini minaçık ŞÖMİNE ye nedersiniz???????







İhtiyacınız Malzemeler

deniz silikon - 5 $
ucuz cam çerçeveler - 4 $
küçük kayalar - 2 $
metal örgü her türlü - 2 $
jel yakıt - 4 $
bunun üzerine bir dudak (kenar) ile herhangi bir metal ekici - $ 8 (satışta)
Adım # 1
bir zamanlar size ekici kenarlarında uyacak cam ile ucuz çerçeveler bulmamız gerekiyor, senin çiftlik satın alabilirsiniz. ben 1 $ her dollar store cam belge sahipleri kullanılır.
Adım # 2 - Cam Kutusu Yapımı
bir cam kutu yapmak gerekir. bu yüzden ... bir cam panelin kenarına silikon ince bir boncuk çalıştırın.
silikonlu kenarına cam başka bir parça yer
birkaç dakika için silikon ve tutun içine basın kenar
onlar kadar düz kuru tutmak için her şeyi ile her iki tarafın yaslanır, 2 kenar silikon.
2 tarafta silikon bu yüzden bu gibi görünüyor üzerinde kutusuna çevirmek kuruduktan sonra.
camın her iki maruz kenarlarında silikon ince bir boncuk çalıştırın.
nazikçe silikon lekelenmesine dikkatli * değil * olma 2 silikonlu kenarları arasındaki cam son parçası koyun.
şimdi bir kutu var. bir bardak kutusu. o kadar kolay değil miydi? silikon 15 dakika kadar kuruması beklenir. bir çerez var gidin.
yok senin silikon böyle dışarı sıkar eğer endişe. bir jilet ile temizleyin yukarı kurumuş bir zamanlar.
cam kutunun tüm kenarında silikon bir final boncuk çalıştırın.
flip daha sonra dinlenmek için bazı metal örgü için kalan merkezine yakın kenar yeterince emin yapma, metal çiftlik üstüne silikonlu kenar yer üstü kutusu.
Adım # 2 - Pit yapma
eğer bir yapıya sahip artık, sadece biraz sen ateş olabilir böylece tweeking meselesi.
kesme mesh bir parça (i dollar store bir cheapo ızgara rendeleyin kullanılan) cam kutu içinde tam olarak * uygun. bu çiftlik ve dudak üzerinde dinlenme olacaktır.
ekici ortasında jel yakıt senin açılabilir yerleştirin.
çok örgü olarak yer size cam kutunun içinde bıraktın ekici küçük kenar örgü dinlenme, çiftlik tüm yüzeyini kapsayacak şekilde ihtiyaç olarak.
böyle bir şey bakacağız.
kayaçlar ile gevşek örgü kapağı (size ateş yaktı kalacak çok oksijen sağlamak için kayaların arasında biraz boşluk gerekir).
neredeyse bitti
firsty ... eğer 25 $ için ne yaptığımı hayranım.
Adım # 3 - Hafif ateşiniz
uzakta jel yakıt yukarıdan clear kayalar ve dikkatle jel yakıt ışık olabilir. ben ileri bir tekniği kullanın. ben spagetti bir parça sonunda ışık. tabii kepekli.
ben, survivor üzerinde kural ben neden spagetti bir parça getirmek için izin kulüpler sağladı.
ateş çukuru var var mı! 25 $. artı, aynı zamanda bu ateş çukurunun * kapalı * kullanabilirsiniz! kullandığınız yakıt türüne bağlı olarak ilave bir bonus gibi!
(
(Google Çeviri :)  ) Orjinali burda
Bu ne ateş çukurunun çok şaşırtıcı kılan camdır. Alevler onu her yerde alevler dans oluşturarak karşı yansıtmak! Ben de ateş çukuru ile son fotoğraf olsun önce benim arka bahçesinde birkaç ipucu size bildirmek istedim haklı evi.
1. Eğer jel şömineler için pinti jel yakıt satın emin olun. genellikle sadece ısı değil, gerçek bir alev yaratır çünkü Gel pişirme yakıt çalışmaz.
2. Eğer gerçekten bu ateş çukurunun iç mekanlarda kullanın (örneğin Real Alev) uygun bir jel yakıt kullanımı, eğer dediği gibi. sizin mobilya kavrulma etmemesi için ısıya dayanıklı kumaş üzerine yerleştirmek için dikkatli olun. Metal alev ısı çok yapar!
3. senin taşların boyutuna ağır olduğundan emin olun. hafif Rocks ve hava dolu patlayabilir!
4. Bunun için herhangi bir metal ekici kullanabilirsiniz. Bu satışta, bu yüzden bu deney ateş çukuru, az bu bir ben aldım için. Satılık de bahçe merkezleri Black üzerinde muhtemelen yetiştiricilerinin metal kare hakkı şimdi kayalar beyaz ile fantastik olacağını bekliyoruz.
5. Jel kutular yaklaşık 3 saat sürer, sen, alev önceki durdurmak için sadece bir yerde bir şey olmayan alevi söndürmek için cam kutu içinde yanıcı isterseniz.Kutular daha sonraki bir tarihte veya zamanda relit olabilir.
.
İşte bu kadar! O kendi kişisel ateş çukuru yapmak için gereken herşey bu kadar. 25 $, yaklaşık bir saat, ve spagetti bir parça. Oh ... ve güzel, altın, yanan maç. Heh heh.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails