14 Şubat 2012 Salı

TAVŞAN PEÇETE YAPIMI


sıl Easter Bunny Tavşan peçeteler katlayın

(Google çevirisiyle ancak bu kadar anlatılır.  :) )

Sonra, Paskalya masa süslemeleri gibi hissediyorum, bu küçük bir şey eksik neden yaparak bu 'sevimli-bir-' düğmesine sprey kolalı kare peçete yapılan cottontails. Deneyin Tavşan peçete katlama yaparken, daha kolay katlanması için ince bir peçete kullanın.

Fotoğraf kredi: Good Housekeeping ile Philip Friedman / Stüdyo D

Adım 1
katı-renkli bir kare peçete alın ve optimum işlenebilirlik için nişasta
Tiner peçete daha iyi çalışır, bu yüzden kalın bir pamuk üzerine bir keten peçete seçin.
Adım 2
yarısında peçete katlayın.
Adım 3
Uzun bir dikdörtgen oluşturacak şekilde, peçete tekrar ikiye katlayın.
Adım 4
bir ucunda noktası oluşturan, merkezinde karşılamak için sağ ve sol taraflarında katlayın.
Adım 5
Ters köşe tekrarlayın.
Adım 6
merkezinde karşılaması yan köşeleri katlayın, ama tam olarak değil düz katlayın.
merkez noktasını yukarı doğru çekin ve kulaklarına kadar şekillendirecek görmeye başlarsınız.
peçete uçurtma şekli oluşturacak.
Adım 7
Yavaşça peçete ters çevirin.
Adım 8
kabaca 1 "peçetelik merkezi üzerindedir, böylece alt noktası katlayın.
 Adım 9
, dikkatli bir şekilde tekrar tekrar peçete açın.
Aşama 10,,
peçete hafif merkezinden geçen, sol tarafı üzerinde Rulo.
Adım 11
Sonunda oluşturulan cebine tıkınma üzerinde sağ tarafında katlayın
birlikte peçete holding, sol tarafta.
Adım 12
alt ayıran bir temel oluşturmak için, dik peçete
Fluff tavşan kulakları açın .

Adım 13
üç dize parçalar koparıp; ortasında birlikte düğüm. Slayt bir çengelli iğne 
, düğüm merkezi aracılığıyla, 
sonra geri geri katlanmış peçete ile peçete ve toka içine, düğmenin açıklıktan. Voila! EğitimiDecorbox üzerinden Good Housekeeping

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails