23 Ağustos 2012 Perşembe

Plastik şişelerin değerlendirilmesi..

pseudoselfaware: Genius!  Bir atılan plastik kap kolu parçası kesin ve bir kepçe / kürek / faraş olarak kullanabilirsiniz: Tumblr ve Pinterest ve Facebook burada tur yapıyor Bu fotoğraf, bize basit bir plastik sürahi repurposing fikir gösterilmiştir.  (Genius, gerçekten!) Şansı var, zaten gördüm edilir.  Muhtemelen görmedim ne olsa da, diğer sürahi başlangıçta bu fotoğrafı dolaşan kişinin kullandığı vardır [aslında, bu fotoğraflar (çoğul)].  I (Molly) Yukarıdaki fotoğraflar için bu kaynak, bir Naver blog, online etrafında kazdık ve buldum.  O Naver blog, ben de bu ayakkabı saklama fikri vurgulayarak bu yazı gördü: in ... Plastik testiler ayakkabılar "istifleme" tarafından raf alanı büyütün!  Ayrıca deha!  Onlara (bu önceki Unconsumption yazılan özellikli) adlı oyuncak arabaları yapım plastik sürahi, bir daha kaprisli kullanım için hala benden yüksek not alır.  Eğer biz hakkında bilmeniz gerektiğini düşünüyorum ki diğer plastik konteynır ile ilgili yeniden fikirler geldim eğer bize bildirin.








http://unconsumption.tumblr.com/page/8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails