DIY Wine cork bath mat
CB2 bamboo bath mat
CB2's bambu banyo mat esinlenerek
. Bu banyo mat mantarlarını gerektirir sadece üç malzemeler: raf liner, sıcak tutkal ve 175 şarap. Nasıl mantarlarını yaptım şarap ben toplamak 175, sorabilir miyim? Çalışma at Sunsetikramiyesiz vardı onun. ofis şarap tattırarak bu grubu hepsi toplama mantar cinch bir. Şimdiye kadar, ben yaptımşarap mantar saç ayağı mat banyo onlara ve şimdi bu. Ablam Christy alt verdi bir kavrama liner raf kullanarak olmayan yapışan fikir bana dahi, bu yüzden bir yerde kalır. Mantar feet hisseder çıplak iyi benim, artı bunun gider paletle doğal renk mükemmel banyomda . Evet, ama ne kadar dayanıklı olduğunu, öyle mi? Hmm. Ben hafta az bir dışarı edeceğiz denetlemede ve izin biliyorum Twitter nasıl havaya kaldırıyor. Bu banyo mat esinlenilmiştir CB2's bambu banyo mat banyo, küçük olduğu mükemmel güzel ve uygun fiyatlı ama benim çok büyük değer, dolayısıyla bu eşit çevre dostu sürümü.GÜNCELLEME: post bu Check out mat banyo okuyup daha fazla mühür olup olmadığı hakkında doğru.

Şarap mantar banyo mat

Kaynağı
Araçlar
  • cep bıçak () bilenmiş
  • kesme tahtası (bir hafifçe hasar alırsa aklınızda olmayacak)
  • döner kesici ve mat
  • Uzun cetvel veya ölçü
  • sıcak tutkal tabancası
  • kaba zımpara kağıdı
Cut the corks lengthwise
1. Cut keskin bir cep bıçakla yarım boyuna her mantar. Sabırlı olun ve dikkatli bir parmağını kesip kalmazsınız. Eğer benzer uzunluk ve genişlik doğal mantar şarap mantarlarını kullanmak isterseniz en iyi yoldur. Kum dipleri herhangi kesim eğer oluşuyor düz.
Arrange the pattern of corks
2. Düzenlemek mantarlarını bir dikdörtgen, düz tarafı aşağı doğru. mantarlarını sizin yapılandırma mümkün olduğunca düz bir dikdörtgen yakın olduğundan emin olmak için bir cetvel ya da kesme hasır üzerinde çizgiler kullanın. Benim mat 18,5 x 30 inç (10 x 35 mantar yarım) is-biraz standart boy banyo mat daha küçük ama sonra benim banyo standart bir boyut banyo daha küçüktür.
Cut the shelf liner
3. Ölçme ve boyutuna döner bıçağı, cetvel ile raf liner kesme ve mat kesim.
Glue a wine cork border
4. raf liner ve liner üst tarafına tutkal onlara mantar ve / sütun Transfer dış satırlar. mat kenarına ile kenarından her mantar, yaklaşık 1 / 8 inç düz tarafına tutkal uygulama dikdörtgen şeklindeki çizgi, satır yukarı mantar ve sabit tuşuna basın. tamamen sertleşince önce Wipe uzaklıkta herhangi bir yapıştırıcı, ama sonra soğur (Kendini yakmak yoktur) damlamasını.
Glue the corks in the middle
5. Bir kez çerçeve yerde, mat üzerinde kendilerine karşılık gelen pozisyona mantarlarını kalan transferidir. Muhtemelen tüm mantar uygun olacak şekilde bazı düzenleme ve ticaret yerleri yapmak gerekecek. Sonra bir zaman ve tutkal onu az bir mantar kaldırın. Bu kadar!