30 Kasım 2010 Salı

Öğrencilere hızlı ve şık çanta :)

DİKİŞ YOK :)





Bu şirin değil mi? 
DİKİŞ YOK
MAKİNA YOK
Nelere ihtiyacınız olacak:


- (Bir kare olmalı, evet) herhangi bir kare kumaş parçası

Benimki 1.25 metre kadardır

süsleme için-Çiçek


İşte başlıyoruz:



Adım 1: Sağ tarafı yukarı bakacak şekilde sizin kumaş uzan.




Adım 2: Bir üçgen, yanlış tarafında dışarı içine doğru katlayın.




Adım 3: sağ köşesinde alıp, demet birlikte bir rulo yapmak için üçgeninin merkezinde karşılamak için o kadar getirmek.





Adım 4: Tie üssünde bir düğüm.




Adım 5: sol tarafa aynı işlemi uygulayın.




Adım 6: üçgenin üst al ve aç. Şimdi yine sağ tarafında görebilirsiniz.




Adım 7: yukarı, yanlış tarafına şeyi Flip.




Adım 8: Tuck sizin knot ve kemerler ortasına.




Adım 9: Pick iki ucunu yukarı ve onları bir arada koymak, sizin knot şimdi içerde. Eğer kumaş uzatmayayeltenmişti çanta içinde aşağı itebilir. Knot Çantanı kenarlarına şimdi.




Adım 10: knot ön ve arka çantanızda haline çok fazla çanta çevirin. Sizin için doğru görünümü elde etmek için gitmek Stretch ve kumaş çekme.






Adım 11: Tie çok çantanıza tepesinde bir düğüm daha sonra sağ sol bitti, sağ kalan, bir tutamak yapmak. İşte bu kadar!



Bir dikiş dikmek zorunda kalmadan, çok şirin çanta bitirdim. ona hasta olsun eğer iyi bölümü, bu çöz ve kat ve kravat sizin kumaş yeni ve eğlenceli bir yol bulmak sadece, ve siz yeni bir tarzı var.


Biraz sadece eğlence için, benim için bir çiçek koydu. Ben sadece çengelli iğne ile tutturulmuş. Gerek ben ayrı bu gün zaten bir alabilecek kadar, üzerinde dikiş için. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails