3 Ekim 2011 Pazartesi

Leblebi Tozundan HELVA

Leblebi tozundan yapılmış helva yemiştim ve lezzetini çok beğendim. İnternetten tarifini buldum. Tarif aynı un helvası tarifi gibi ki bizde tattığımızda öyle olabileceğini düşündük.VE tarifi denedim ...:))).. Deşik lezzetleri sevenlerin denemesini tavsiye ederim..


1 bardak leblebi unu
1 bardak şeker
sıvı yağ
1 bardak su


Bir tencerenin içine bir miktar sıvı yağı koyduktan sonra un haline getirdiğim sarı leblebi tozunu :) yağda kavurdum.
Başka bir tencere hazırlamış olduğum 1 bardak su ve bir bardak şekeri, şeker eriyene kadar karıştırıp kavrulmuş una ilave ettim. (un helvası yapar gibi )
Karıştırıp demlenmeye bıraktım..Dondurmayla  servis edildiğinde lezzetine lezzet katıyor... Afiyet Olsun :))))))))))
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails